Home
 

2013年2月2日 星期六

聞限制發火 內地人要脅斷水

(網上圖片)
香港政府出招限制攜帶奶粉出境數量,打擊走私奶粉的水貨客,包括設立政府熱線,助家長訂購7個品牌奶粉修例限帶兩罐奶粉出境,兩地海關及港鐵會分別加強打擊水貨客等

但據報章報導,內地網民聞訊,反應竟然是如此是非顛倒和不講道理: 
____________________________________

河北石家莊網民:「敢斷我們的奶,就斷他們的水。」

又要脅斷香港水? 中國的洗腦工程真係好令人佩服,還竟將香港人的奶粉, 說成是「你們的奶」!!!

我再再再重申,東江水是要用香港納稅人的錢買的,是每年超過30億的價錢買的,香港還要投資很多錢和資源去處理和消毒呢d東江水, 香港其實沒取大陸任何著數和恩惠, 反而是蝕本兼倒貼

就算係我地狂你地d東江水,你地絲毫不會有影響,廣東省政府還會有好多錢落袋,但你地搶晒我地d奶粉和日用品,我地d香港人和BB係生活唔到ga!!!!

你地明唔明個分別呀!!!! 你地明明我地點解要嘈呀!!!!

 ____________________________________

(報章新聞圖片)
廣西南寧網民:「都是同胞,幹嘛這麼絕?我們消費可是帶動了你們的經濟啊!」

的確!!! 有益和平衡的消費是能帶動地區經濟

但係現在水貨客和自由行的消費, 已經嚴重失衡, 超出香港社會資源的負荷, 反而是在破壞香港正常的經濟, 而且過大的需求會導致物價飆升, 加上被搶購回國的都是香港人的必需品, 這只會令香港人無辜地捱貴貨和面對不停的缺貨

受惠的只係帶貨轉售的大陸商人和香港連鎖店的商人, 苦的絕對係真正有需要的香港普羅大眾

____________________________________

天津網民說:「請香港食物及衞生局立足港島,心懷全國,在全國各地設立放心奶粉售賣點,以供國人之需。香港不只是有權有錢人的香港。」
 

真係離晒譜!!!! 點解會是非巔倒得咁嚴重

先多謝你咁睇得起香港, 但香港只係中國少少的一個特別行政區, 道理上... 資源上... 能力上... 你怎能要我們應份地照顧全國12憶人民

你地對自己大陸的奶粉和日用品沒信心, 我真係心表同情, 我身在呢個國家真係覺得好可悲, 搞到自己人民會咁樣生存, 但你怎能靠香港這個少少的地方, 你地有問題, 不如問問你的地方政府, 問問你的國家, 點解搞成你地咁!!!! 點解個責任會落左係我地香港身上呢?

香港真係能力和資源有限, 一直以來大陸的天災人禍, 我地香港可以幫的真係有幫, 出錢又出力, 但係凡事是有個限度, 我地香港人自己都要生存, 我地依家俾你們大陸人搞到打仗般水深火熱, 我地香港人和BB都買唔到生存所需, 我們應份擁有的都被你們放肆地奪去了, 我地不得不抵抗

我們唔係要你們幫我們香港, 我唔係要你們施捨, 但凡事都唔好太過份, 唔好真係蝗蟲般周圍放肆地侵蝕別人的資源, 不理別人死活, 然後不負責任地走了去



(網上圖片)



















__________________________________

延讀:

沒有留言:

張貼留言