Home
 

2013年7月9日 星期二

淨心BB瘀爆哭了

(報章新聞圖片)
話說新聞報導,愛護香港力量(愛港力)在2013年7月9日,遊行抗議美國入侵港人電腦,先去美國領事館示威,美領館方面派出代表,大方接收愛港力負責人陳淨心遞交的請願信。

去完美領館,愛港力就去西環中聯辦,誰知無論愛港力如何高唱國歌,又如何落力搖旗吶喊,中聯辦方面都拒絕派員接收淨心BB的請願信。

瘀爆的淨心BB雙眼通紅、強忍淚水,一度拒絕交出請願信,直至其他成員多番安慰,才能從她手中奪走請願信,貼在中聯辦門外鐵馬上

*****************************

今次真係要俾爆趣

不過又真係幾可憐的,一心博老命為老闆做事,真係正所謂仆心仆命,為的都係想博老闆歡心,博老闆賞識,但點知倒頭來老闆連見都唔見你,呢下又真係幾難受的,難怪心酸得要哭出來

但淨心BB真係捉錯晒老闆的心意,中國今次係斯諾登事件,外交上好明顯避得就避,難得佢離開左香港甩難,你地仲大鑼大鼓咁走去抗議美國入侵香港電腦(中國自己心知肚明,難度中國無?),況且去到國家外交層面的事,俾我做中聯辦都避之側吉啦,仲出來收信中自己陷阱?

再者,依家政治敏感時期,中聯辦咩信都唔收,竟收愛港力的信,實俾人鬧爆,實俾人話佢地同淨心BB(愛港力)有關係有啦,你真係當你老闆好似你咁傻咁天真ga咩?

愛港力,你今次真係出多左力喇... (笑)
_________________________

延讀:

沒有留言:

張貼留言