Home
 

2013年7月5日 星期五

先生!你漏左野喎!你漏左份你剛放在車廂地下的報紙喎!

真係唔明點解,好多人係鐵路/巴士上睇完份報紙,臨落車就會好順手咁放係車廂地下﹑椅底﹑或者攝係椅邊... 今日終於有機會讓我教訓下呢d人
















話說今早如常搭港鐵東鐵綫返工,我身旁坐著一位中年男子,他全程車都在看報紙。當列車去到九龍塘站,呢位男子要落車,竟然非常順手的把睇完的報紙全份放在地上,然後起身離開

我見狀立即指住地下份報紙,對他說:「先生!你漏左野喎!」

佢呆一呆,回應說:「我唔要ga喇!」

(我就係要你講呢句) 我即變臉:「你唔要就可以放係地下ga喇???」

佢立即好尷尬,一面落車,一面說不好意思,不好意思... 但並沒有取回他丟在車廂地下的報紙

*******************************

說真的,我實在不明白這類人的心態,為何不能帶走自己睇完份報紙呢?

怕弄污雙手? 在看報紙不是已經弄污了嗎? 而且弄污了公共車廂便沒問題嗎?

想環保? 那麼請你帶走,並自行放進廢紙回收箱

想留給下一位乘客? 謝謝你的好意,但請有禮貌一點,不要讓別人從地上檢回你留下的「垃圾」,或者請索性看完傳給我


請你想一想,當你不願帶走這份報紙,會是誰幫你檢走呢? 其他乘客? 我? 車長? 清潔人員?

為甚麼你個人的責任,要別人為你去負責和付出呢?

要帶走自己睇完/用完的東西,要把自己的垃圾放進垃圾/回收箱,真係咁困難嗎? 難道在你兒時,爸爸媽媽和幼稚園沒教你嗎?

請好好反省一下,做真正愛護香港的事!

沒有留言:

張貼留言