Home
 

2014年8月7日 星期四

鄧達智:一個理由,頂唔順!

(蘋果日報圖片)
香港著名時裝設計師 鄧達智先生在報章評論表示:香港全體巿民不如一起來罷工!一個理由;頂唔順!

他指自由行益了某些商人,卻要整體港人陪葬。要罷工的,何止個別部門人員?而是整體香港人,排山倒海的負面現象,我們真的受不了;頂唔順!
 ________________________

我本人真係唔明點解無人(包括政府)嘗試去教育下佢哋,我知佢哋因歷史問題落後我哋好多,但不能一面要我哋去忍讓和縱容,更一面侵蝕香港人

是不是因為人家多幾個臭錢(甚至黑錢),就要我哋把香港倒退至民智未開時?


香港政府花得錢去拍廣告叫我哋包容,電視台拍得離地劇集叫我哋不要歧視,但不用方法去教育他們,去教他們尊重本地人!連大陸都會掛banner叫他們文明啦!


對!香港過去有很多不同種族的遊客,文明程度不同,文化也有差異,但為何到大陸自由行來到,香港會出現咁大的影響和反響,真的是香港人問題?


而我真的最擔心的,不是能否成功教育呢班大陸人,而是真的整整下,連香港人都變成咁。呢粒老鼠屎,把香港這百多年辛苦所建立的文明,毀於一旦!

__________________________

延讀:

沒有留言:

張貼留言