Home
 

2013年3月25日 星期一

請停止用你口中的煙去殺人!!!!

(網上圖片)
回家的路上,如果遇著前面有人大口大口的在抽+噴煙,真的好想打

如果我急步爬頭,我會呼吸變急,變相大口吸左佢d煙入肺


如果我沿路跟住佢尾,就算有一定距離,就算我有多慢,我會一直吸著他噴出來的二手煙


你班噴煙害人累街坊的"人"
究竟幾時先肯戒煙,究竟幾時先肯停止謀殺你身邊的所有人????!!!!

說實在的如果佢企定定食,或者我都會有機會閉氣兼兜路避開d煙;但如果佢行住食,我跟佢尾就只好硬食

另一種硬食,就係在就算佢唔係食緊,但在佢身上會發出濃烈的煙臭味,而佢偏偏在巴士/鐵路上坐在你身旁


所以為免害人,尤其是身邊無辜的人,無辜的下一代,立即戒煙吧!!!
______________________________

延讀:

沒有留言:

張貼留言