Home
 

2013年8月29日 星期四

大陸「柱」嬸

(蘋果日報 圖片)
係港鐵東鐵綫,又遇到一個大陸「柱」嬸,懶蛇咁整個背脊倚着條柱

幸好佢比較矮,也倚到成個人斜晒,條柱高一點的地方都還可以讓我


誰知佢突然一個翻手,雙手向後誇過佢頭頂觸着條柱,位置剛好觸着我隻手


佢竟然完全無觸覺,無縮手,我立即郁郁隻手,佢仍然唔縮,我唯有加大力度,推開佢對手,順勢話:


「條柱唔係整係你一個人ga, 呢度仲有其他乘客」


幸好佢都識企返好,但仍駁斥:「話下咪得lor, 洗唔洗咁」

(又係大陸人常見的謬論,點解要人話先識讓識做,自己唔識自律的?」)
 

我唯有自嘲一下:「呢度係香港,香港人係咁麻煩ga la」

佢同行的朋友回應:「香港人咪又係黃種人?你估你白人呀?黑人呀?」


我心想,就係同你地都係黃種人,先覺得羞恥和憤怒,唔通就係因為一樣係黃種人,就要把自己的素質和品德降到和你地一樣低等?


_________________________________

延續:

沒有留言:

張貼留言